tirsdag 9. november 2010

Goes citystyle!


Flytting fra sveitser til gips medfører som kjent stilskifte,-og nå koser jeg meg virkelig! Mannen fikk Oslo-lampen som en symbolsk innflytningsgave, og den er med på å sette standarden for vidre innredning. Det går sakte men sikkert fremover, og vi har kommet litt lenger enn bildene viser, men jeg henger rett og slett etter med bloggingen.


Bilder på veggene er til tiden litt vanskelig. I sommer var jeg på Hennie Onstad Kunstsenter og kjøpte fem tegninger fra en relativt ukjent polsk kunstner. Jeg husker ikke engang nnavnet hans, og signaturen er rammet bort.... Men hva betyr vel det, så lenge man liker bildene?



Hvit kiste som stuebord er selvsagt helt uaktuelt ;) Men fungrerer godt som akkurat det mens man venter hele 8 uker på et nytt. Endelig er det kommet, og vi er kjempefornøyde! Nå er det fargesetting på stuen som er neste prosjekt... Det skal nemlig ikke bare være hvitt lenger. Jeg tenker jeans, kakaobønner, aubergin og azurblått hav...Hmmm...

1 kommentar:

  1. Du kan jo bare donere chabby chic ting til meg etterhvert som de ikke passer inn lenger, siden jeg er heeelt på vei inn i den? Bedre sent enn aldri på meg! = Kjøkken!

    SvarSlett