lørdag 1. januar 2011

Happy New Year!


Godt nytt år til alle sammen! Håper dere har hatt en fin feiring:) Selv var vi så heldige å bli invitert til svoger & co. Min svoger;-en stjerne av en amatørkokk skal sies. Saftig kalkun er ikke alltid like enkelt, -spesielt ikke når den blir stekt hel. Men middagen svarte til de skyhøye forventningene -og med hjemmelaget creme bruleè kan man ikke annet enn å la seg begeistre.

Året som har gått har for min del vært et fantastisk år. Uten tvil ett av de beste i mitt liv! Det kan jeg si av mange årsaker; men hovedsakelig fordi alle jeg er glad i er friske og til stede.

Vi har også hatt mange konkrete endringer dette året. Vi har endelig blitt Osloborgere igjen, hvilket vi elsker. Endelig hjemme igjen! Jobben min er utrolig givende, og 2011 ser utrolig spennende ut. Og hvilken lykke det ikke å se sin egen datter vokse opp!? Jeg lar meg stadig overraske og jeg er nok en av de håpløse som stadig vekk renner over av stolthet. Det er utrolig godt å føle seg heldig; en følelse man aldri skal ta for gitt.

2011 har jeg i grunn store planer for. Vi skal leve; -det innebærer å oppleve, lære, nyte, glede og dele.
Ingen nyttårsforsetter her altså;)

4 kommentarer:

  1. Ingen nyttårsforsetter her heller, men ønsker og tanker om det nye året hører med likevel.

    Nå er det trening for denne madammen, Lillesøster får tannebisser så det er et kjærkomment avbrekk etter intens nattamming i over en måned:)

    Ha et strålende nyttår, måtte 2011 bli fantaboulous for oss alle:)

    SvarSlett
  2. 2011 blir fantastisk! Bare vent til april, da blir det skikkelig fest! Gleder meg til å samle minner fra 2011 med deg! Klem

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg og dine! Er så glad over å ha funnet igjen bloggen din! Fulgte deg i fjorvinter, men så mistet jeg piffen for blogging for egen del, og datt av lasset. Men nå er jeg back in business, og gleder meg til å følge dere videre. Du skriver så godt,setter pris på de små ting i hverdagen, det er en sann nytelse å lese <3
    Klem fra Tonje fra Lamhaugen

    SvarSlett
  4. Hei Tonje!

    Så koselig:) Piffen forsvant her også. Men jeg stabler meg tilbake.... Er jo så gøy! Men det blir bedre når dagslyset kommer tilbake. Bildene blir ikke spesielt bra om dagen ;)

    SvarSlett