fredag 31. desember 2010

Vi vasker julen ut...



Når vi bikker nyåret er jeg fullstendig ferdig med ribbefett, julekuler og granbar. Da er det friske tulipaner og lyse farger som gjelder igjen. La oss drømme oss mot vår og noen varmegrader... I går kveld bestilte jeg  sommeklær til vesla, samt årets heteste trend til meg selv; Bootcut. Jeg kan ikke hjelpe for det, men tross for at slimfit absolutt er kjærkommen her i heimen, digger jeg den sommerlige bohem-stilen. Chiffon og brune slitte sandaler, solfaktor 15 og en stråhatt? Jadda-i'll be there!

Det er fortsatt mange planer på hjemmefronten som ennå bare har status "plan". Ytterst lite er gjennomført...-men min verdens beste svigerfar hjalp oss med det mest etterlengtede. Nemlig nye taklamper:)



En liten hilsen fra Lycke som var verdens lykkeligste på julekvelden. Med ny dukkevogn, lue med sløyfe og jul i blåfjell-votter. Veldig stolt jente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar