torsdag 2. desember 2010

Blå jul!





Det er et par dager siden jeg lot meg friste av alle julebloggene, butikkvinduene og en rekke over gjennomsnittet juleromantiske venninner. Jeg brøt alle tradisjoner og fant frem julepynten 3 uker for tidlig... Hos oss har vi nemlig ikke pyntet før et par dager før jul. Og treet blir pyntet kvelden lille julaften.

Det er kjempekoselig med jul,-men alt det røde er litt too much, er det ikke? Veldig fint med rødt sleeves på radioen fra Sonoro, men jeg vet ikke om jeg er helt klar for rød jul i år. Var på illums her om dagen og gikk til innkjøp av blå, grå og hvite kuler. Perfekt til den blå radioen!!

Det blir blått i år!

3 kommentarer:

  1. Herlig med julestemning allerede nå!

    SvarSlett
  2. Deilig å se en helt annen type julepynting enn jeg selv omgir meg med, sånt er inspirerende, er av det;)

    Her pynter vi lille julaften, det er min tradisjon hjemmefra og sånn fortsetter det spesielt med tanke på at Lillebror blir 2 år 19. desember og jeg vil at han skal ha bursdag og ikke julefeiring;)

    Ha en deilig advent!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Heisann! Kjekt å oppdage bloggen din. :)
    Og så kjekt du vil være med på lotteriet mitt.
    Herlig med julepynt i bøått og sølv. Og den Sonoro spilleren var kjepekul. Jeg har Cuboen selv og er kjempefornøyd med den :)

    SvarSlett