mandag 13. desember 2010

Et hjemmekontor som varmer...


Det tar veldig mye lenger tid med å komme i orden enn man kanskje skulle tro... Å flytte er i grunn et  mangeårs-prosjekt, så det er enda godt at man liker det! Selve flyttingen er jo ikke så morsom, selv om mange kanskje tror jeg har en egen interesse for akkurat det. Dette er tross alt mitt fjortende hjem! Ja, og teller man med hjemmene hos pappa er vi oppi enda noen flere....

Ved siden av prosjekt bod 1 og 2, vaskerom, gang, stue 1 og 2 samt soverom, gjesterom og barnerom, skal vi lage et kontor. I mellomtiden fungerer spisebordet som hjemmekontor. Er ikke så galt det heller, må jeg si...



Biopeisen er fra Blomus, og jeg koser meg veldig ved denne herligheten  om det så er ved tidlig morgengry eller i sene nattetimer. En egen inspirasjonskilde for kreativt lønnet arbeid!

1 kommentar: