tirsdag 2. november 2010

For store fristelser...

Det meste av tiden går til jobb og fiksing av ny bolig. Jeg merker veldig godt at når kvelden kommer, så er det ikke så mye annet som gjelder enn sofakos. Skummel vane, men gud så deilig. Spinningtimen min i dag foreksempel?!....-avlyst!

Egentlig ikke fordi jeg ikke hadde tid, men fordi Husbonden minnet meg på å sjekke hvilken farge timen var. Hvilken farge?? -Ja, om det er maraton eller husmortrim du skal begi deg ut på, svarte Husbonden....

Vel, timen var så blå den bare kunne bli, og husmoren fikk kalde føtter. Blå betyr nemlig melkesyre og blodsmak,-og da frister disse deilige kokosbollene fra Grünerløkkas (før Sagenes) egen kokosbollefabrikk.
Mykt som fløyel og søtt som begjær! En fristelse det var umulig å unngå i kveld.

Men i morgen blir det GUL time, og husmorspinning på Frk.Lyckehjem.



3 kommentarer:

  1. Jeg vil også ha sånne boller, men jeg trente i går, så jeg kunne spist med goood samvittighet!

    SvarSlett
  2. Åhhh..nydelige bollene, kan nesten smake dem på tungen når jeg tenker etter:)

    Så stor lille Lyckemor har blitt, tenk så heldig vi er som får følge dem hvert eneste skritt på veien de skal gå:)

    En deilig helg ønskes din vei, her er jeg fortsatt i sjokk etter å ha sett resultatet av bildet jeg tok til passet i går. Grøss og gru så uflatterende;)

    SvarSlett
  3. Hei, sånne boller vil vi ha til helgen. Nydelige lille Lycke;) mamma

    SvarSlett