onsdag 20. oktober 2010

Designlamper!


I nytt hjem med ny stil ønsker vi nye lamper. I hovedstaden synes jeg det bugner av gode lampebutikker, men designlamper er ofte himla dyrt! Koziol sine lamper derimot har en grei pris. Lampene produseres i Tyskland og Koziol er intet mindre isosertifiserte fairtrade-produsenter av plast.

@Home har et godt utvalg av Koziol-lamper og har allerede tatt inn disse nyhetene:)



Jeg lurer på om jenterommet må ha en slik i råååsa!:) Men rommet var planlagt lilla, så sjansen for at det blir grønn i stedet er nok stor. Jeg gleder meg veldig til å begynne å tapetsere det lille barnerommet... Tross for at selgeren av huset anbefalte å vente med tapetsering til huset hadde "satt seg", tar jeg sjansen og begynner allerede nå. Et soverom fra eller til...-hvor galt kan det gå?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar