mandag 11. oktober 2010

Hvit høyglans!

Når man flytter inn i nytt hus har man ofte en plan om hvordan det skal se ut. I allefall hvordan man ønsker og ser for seg at det skal bli. Hos oss er det jeg som er den store planleggeren, men gjennomførbarheten og tiltakslysten kan det være så som så med. I tillegg har man jo et budsjett å forholde seg til, og økonomisjefen, les;mannen i huset er nokså nøktern.

Kanskje enda godt, for med min sans for fine ting kan det lett gå litt over styr. Det er utrolig vanskelig med denne cheap chic-greia synes jeg...;) Uansett;til syvende og sist blir det vel til at man velger seg noe man synes er fint og som lommeboken kan leve greit med.


For tiden har vi vært på bordjakt og vi begynte, dvs jeg begynte å sikle på Savilebord fra Slettvoll. Med en prislapp på tredve lapper gjorde den seg uoppnåelig og jeg slo det noe motvillig fra meg. Så begynte jeg å snuse på diverse bord med kryssben, men etter x antall besøk innom Bohus og Skeidar fikk jeg modellen helt oppi halsen. X-ben var ut før det kom inn for min del...

Så fant jeg bordet på Bolia! Knallfint:) Jeg fikk leveringsdate to uker etter handel, hvilket synes å være flott for et bord som kun produseres på bestilling i Italia. Dessverre tok leveringen 2 ekstra uker og da det endelig ble levert kom det i feil format. Med elendig kundeservice i tillegg resulterte det i hevet kjøp og neglbiting. Jeg verken linker eller legger ut bilde:)

I kveld stakk jeg derfor en tur innom Living for å se om de kunne ha noe som liknet! Og som om jeg ikke visste det...Disse kjedene satser som regel på det samme;) Hvit høyglans er greia for meg om dagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar