tirsdag 19. oktober 2010

Salig, sterk og sulten....

Det er meg vi prater om! Jeg har vært å trent, nemlig:) I en lettere ammetåke og ren fortvilelse over en noe begrenset bevegelighet (les mer om 30års-krisen på mormors have) meldte jeg meg inn på SATS.

De første månedene var jeg støttemedlem,-kun av praktiske årsaker altså...;) Men nå har vi virkelig kommet i gang, både jeg og Espen. Det å flytte tilbake til Oslo må være noe av det beste vi har gjort på lenge. Jeg føler vel i grunn at vi har fått dreisen på hverdagen igjen. Og vi har fått mye mer tid sammen med Lycke, og når alt kommer til alt så er det jo det det handler om!

Men la meg ikke snakke meg helt bort... Jeg sitter tung (så tung som jeg kan være) i sofaen etter en skikkelig blow out-zumba time. Det kan anbefales til alle som ennå ikke har prøvd seg på morroa. Det ga meg gnisten tilbake og jeg er slettes ikke i så dårlig form som jeg lenge har trodd. Jeg er i grunn ganske sterk...Venter på en deilig frossenpizza,-joda, alt vil smake nå:)

 (Pizza ferdig!)

WTF....? Jeg skulle ta ut pizzaen,-men så ramlet den av brødkniven den lå å balanserte på ut fra stekeovnen. Om noen gang 3 sekunders-reglen gjelder, så er det i allefall nå! Dette hadde det vært morro å vist bilde av, men da hadde vi overskredet 3 sekundersreglen...

Nå er halve pizzaen fortært og neste halvmåne skal få bli med meg ned i TV-stua. I dag er det husmor-tv for alle penga og akkurat nå er det ingenting som kan glede mer!! It's me and Mc Dreamy tonight! Ah, salige tirsdag here I come!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar