søndag 17. oktober 2010

Lady Pure Color

Ettersom vi har flyttet inn et splitter nytt "gipshus" må det påregnes en liten ekstra innsats for å oppnå et personlig og lunt resultat. Huset fremstår nå som nytt og urørt...-litt som et hvitt ark. Hva var vel ikke bedre enn et rent ark og nyspissede farveblyanter?

Jeg har noe av den samme følelsen nå, men med noen flere bekymringer selvsagt. Jeg tapetsere?? Never done it! En ekte malejobb er noe mer krevende enn å tegne et rødt hus på A4 ark....Og når får jeg tid? Hvor kjøper man ekstra tid??

Bli inspirert av bildecollage til Jotun!

Så mens tiden ikke strekker til kan jeg se meg rundt etter den perfekte fargen og de lekreste tapetene. Litt allright det også i grunn! EN ting er sikkert,-det skal være matt, matt og atter matt og de nye fargene til Jotun setter i allefall arbeidslysten i gang hos meg:)

Last ned den nye katalogen fra Jotun!

2 kommentarer:

  1. Nå har vi bodd i vårt moderne nye gårdshus i halvannet år og jeg er laaaaangt fra ferdig med å innrede, male etc. Faktisk har mye av tingene jeg startet med å gjøre endt opp med å bli omgjort til noe helt annet, man bruker liksom litt tid på å bo seg inn, vite hva som er mest funksjonelt med her og der. Livet er liksom så annerledes med en 2-åring på oppdagelsesferd kontra en på under et år (lenge "visste" vi jo ikke at det gikk an at barn ble eldre en en viss alder), og dermed blir behovene annerledes også (jeg elsker det!).

    Gleder meg til å følge deg/dere her inne, har savnet dine drypp fra veien videre og er ekstatisk over at du er tilbake:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Du er søtest!! Ja, jeg er faktisk veldig glad selv for å være back in blogg! (bah);) Man blir visst praktisk som småbarnsforeldre har jeg skjønt. Jo mindre ting jo mindre rot. Jo mindre hage, desto mindre løv å rake. Jo færre kvm, jo mindre husarbeid....Fordeler med hage, stort hus og mange fine timg gidder jeg ikke å vie en tanke en gang! Hahaha.... Hyggelig at du titter innom meg!:) Superglad for det!!

    SvarSlett